Townie makeover #3 - Arlo Bunch.

I det här inlägget började jag med ett projekt där jag planerade att göra om alla medlemarna i Bunch-familjen. Projketet tog lite längre tid än planerat, men jag har äntligen haft tid och ork till att förändra Arlo. Han fick dessutom behålla sitt namn, även om jag från början tänkt ändra det.
 
Arlo från början är ju långt ifrån den vackraste simmen i staden, men efteråt blev han faktiskt rätt snygg! Hn fick samma fräkniga hy som sin systrar, men behöll sin blonda frilla. Dock med en lite askigare ton istället för det gula.
 
#1 - - Sandy SIMSINSPACE:

Vad roligt att du är tillbaka igen! :D Arlo blev helt klart betydligt snyggare efter makeovern, och man kan ju inget annat än att sakna trean lite när man ser bilderna. Kanske är dags att starta upp spelet igen :3

Svar: Roligt att du tycker det! :) Har länge funderat på att börja spela igen, men det har alltid kommit någonting ivägen. :( Nu är jag dock tillbaka och hoppas kunna hålla mig kvar här ett tag! :D Hehe jo, har aldrig riktigt hittat mig själv i fyran, så stannar nog kvar i trean ett tag till.
simsliv.webblogg.se

Upp