Jag saknar detta.

Ett år och lite till. Det är vad som gått sedan jag uppdaterade här senast. Jag kan helt ärligt inte svara på varför det blev så tyst här, men jag antar att livet kom emellan. Det har varit en enorm berg- och dalbana utanför bloggen. Senast jag skrev här så berättade jag att vi skulle flytta till ny lägenhet. Dock ångrade vi oss i sista sekund och blev kvar på samma adress. Ett halvår senare köpte vi hus. Vi har fortfarande inte kommit i ordning helt och hållet, men jobbar på det. Jag har även bytt jobb, vilket är, för mig, helt otroligt. Jag är en vanemänniska och trodde aldrig att jag skulle våga ta steget. Dock jobbar jag inom samma sak, bara på nytt ställe med nya kollegor. Jag trivs som fisken i vattnet och ångrar mig inte för en sekund. Sedan är det väl även en massa annat som hänt utanför bloggen, men det behåller jag för mig själv. I alla fall tills jag är redo att skriva om det.
 
Nu har jag dock spelat litegrann på min PGC och hoppas därför att det fortsätter i samma riktning! Jag vet inte ens om någon ens besöker min blogg längre, men jag har saknat er och ska försöka läsa ikapp även era bloggar när jag hinner!  
 
Sanders kommer att få ett litet tidshopp nästa gång ni får se familjen, men det tycker jag bara passar bra eftersom det gått så himla lång tid sedan jag skrev om de senast. HÄR är det inlägget jag avslutade med då.
 
#1 - - Michaela:

Jag måste bara få kliva in med en kommentar och säga att det är jättekul att få komma sig in här igen och se att du är tillbaka! Jag har verkligen saknat att få läsa dina inlägg, och att du nu är här igen är verkligen super!

Jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga, utom då ett stort välkommen tillbaka! :D

Svar: Åh, vad kul att du tycker det! :') Hoppas nu bara att det håller i sig, att jag hinner och orkar med att updatera här lite oftare igen :)))
simsliv.webblogg.se

Upp