TS4 - Tyrone James, med och utan CC.

Jag tycker det är otroligt intressant att se hur mycket man faktiskt kan ändra en sim med hjälp av CC och därför har jag nu skapat en sim i TS4 där jag jämför just dessa saker. Jag böjrade med att forma honom, helt på egen hand för att sedan ändra frisyr och sånt.
 
På de första bilderna har han inget CC över huvudtaget och är enbart skapad med hjälp av grejer från EA.
De andra bilderna däremot har jag endast använt mig utav CC på honom.
Bilderna, med och utan CC, ligger direkt efter varandra för att man lättast ska kunna se förändringen.
 
Jag personligen ÄLSKAR honom med CC och funderar faktiskt på att göra samma sak med en kvinnlig sim också.
Dock föredrar jag att skapa killar i Sims 4, haha. Det är sååå mycket enklare än i trean.
 
Sedan tänkte jag också bara säga att finns det någon av mina TS4-simmar som ni önskar i ert eget spel så är det bara att hojta till. Det är inte helt omöjligt att jag kan ladda upp de i galleriet. I dagsläget har jag enbart sparat simmar för min egen skull, men som sagt så är det bara att säga till.
Upp