Ett snabbt hej.

Jag har gått lite under jord på senaste och det ber jag om ursäkt för. Dock går jag av på semester redan nästa vecka och har förhoppningsvis lite mer tid över för att spela och uppdatera här. Huruvida det blir några uppdateringar innan det vet jag inte ännu. Jag har en fullspäckad vecka framför mig och det kan bli lite tight med fritid. Dock får ni hålla ut ett tag till, men jag lovar att jag är tillbaka så snart jag hinner!
 
Om inte annat så hoppas jag att ni får en trevlig sommar med massor av sol och fina dagar. (Det ser lite mörkt ut här uppe i Norrland, men det vänder väl för oss också snart!) 
#1 - - Sandy SIMSINSPACE:

Det brukar bli lite så när man har fullt upp! Men de som läser ens blogg brukar ha överseende med det, så det är ändå tur ;) Jag tittar i alla fall in här varje dag i hopp om att du uppdaterat haha!

Svar: Haha får bara så himla dåligt samvete när jag inte uppdaterat på ett tag :p Ska försöka komma tillbaka nästa vecka i alla fall :)
simsliv.webblogg.se

Upp