WIP - Övernaturligt.

Jag spelar sällan med övernaturliga varelser i Sims, men för någon dag sedan fick jag bara en idé om att skapa ett hushåll som skulle innehålla en sim av varje övernaturlig typ. Dock skulle jag klämt in en vanlig sim också, men det kom jag på efter att jag sparat hushållet och nu är jag för lat för att faktiskt fixa till en. Detta är dock bara några helt oredigerade WIP-bilder, eftersom jag egentligen hade tänkt göra någon photoshoot med dessa simmar när jag hinner.
 
Huruvida jag kommer att spela något med detta hushåll vet jag inte. Dock blir det antagligen i någon av världarna som (typ) tillhör övernaturligt isåfall. Midnight Hollow eller Moonlight Falls.
 
Vi börjar med tvillingarna Winter, Celestia och Oliwer. Varav Celestia är en häxa och Oliwer en varulv.
 
Sedan skapade jag min älva, med en Sanders-medlem som bas. Och om jag inte minns helt fel så fick hon namnet Alice Nightshade.
Jag ääääälskar hennes klänning. (Dock är den en topp och en kjol egentligen, men den blev fin ändå!)
 
 Sedan spöket Davina. Dock har jag inte kommit på någon historia bakom hennes död ännu, men äh.
 
Och sist men inte minst har vi Darius, min vampyrkille som jag är lite småkär i.
Upp