Familjen Stones hus.

Samtidigt som jag var och hälsade på hos Familjen Stone så passade jag på att göra om deras hus också. Innan var det väldigt basic med typ inga detaljer alls, men nu efteråt så är jag faktiskt ganska så nöjd med hur det blev! Helt okej för en familj med två vuxna och fyra barn. Sonen Lennon, samt trilligarna Lucas, Leslie och Louise.
 
#1 - - Sara, Simsdeluxe:

Gud vad fint! Ber om ursäkt i förväg för världens längsta WCIF men när man inreder såhär fint så får man nästan räkna med det ;)
WCIF:
Bild 1: Skrivbord, dator och tavlor
Bild 2: Lampan i övre vänstra hörnet, gungstolen, böcker + blomma på soffbord + blomma bredvid soffan.
Bild 3: Köksstolar
Bild 4: Barnstolarna och tavlorna ovan + golvet
Bild 5: Inget, haha.
Bild 6/7: Nattduksbord + böckerna som ligger på hyllan på det högra nattduksbordet.
Bild 8: Inget :)
Bild 9: Tvättkorg + toarullen
Bild 10: Växterna som hänger i taket
Bild 11/12: Taklampan, det lilla huset i hörnet bredvid lammet, mobilerna ovanför spjälsängarna.
Hmm, ja det var nog allt. Hahah, förlåååt verkligen och jag förstår om du inte kan hitta allt (har ju gjort några wcif själv i mina dagar) men skulle vara såå tacksam om du gjorde ett försök. Det var verkligen jättefint inrett!

Svar: Åh! Vet inte ens vad jag ska säga, men TACK så jättemycket! Jag ska absolut försöka se om jag kan hitta igen allting som du önskar. :) Dock blir det tidigast på onsdag eftersom jag jobbar sent både idag och imorgon!
simsliv.webblogg.se

Upp