Prior - Q&A Cassie och Aiden.

Eftersom jag, i nuläget, inte har någonting annat att publicera så får ni en rolig lista jag hittade, där jag som spelare får svara på frågor om ett par från mitt spelande. Jag har självklart valt att svara på frågorna med Cassie och Aiden i fokus. (Detta blir ju ingenting jag kommer att göra ofta, men eftersom jag har brist på annat att visa så får ni denna lista just nu.)

Kärlek:
Beskriv deras förhållande - Perfekta för varandra.
Hur länge kommer deras förhållande att hålla - Om jag får bestämma så håller det föralltid. (vilket jag får)
Hur fort gick/går det för dem att blir kära i varandra? - Kärlek vid första ögonkastet skulle jag vilja säga.
Hur var deras första kyss? - Nervös, men mysig.

Bröllop:
Vem friade? - Aiden!
Vem var/är best man? - Ingen, men om Caleb dykt upp tidigare så hade det inte varit någon tvekan.
Vem var/är brudtärna? - Samma som ovan, men med Selene.
Vem stod för planeringen? - Aiden planerade nog det mesta.
Vem var mest stressad? - Ingen tror jag, allting gick så fort från frieriet till själva bröllopet.
Klassificera ceremonin från 1-10? - Jag skulle nog gett det en sexa av dessa alternativ här under.
Baksätet på en pick-up | 2 | 3 | 4 | Vanligt kyrko-bröllop | 6 | 7 | 8 | 9 | Kungen skulle tappa hakan.
Vem, specifikt, var inte bjuden till bröllopet? - Deras familjer? Hahah, nej men ingen speciell tror jag.

Barn:
Hur många barn kommer de att skaffa på vanlig väg? - Jag skulle gissa på två i alla fall. Harlow blir nog storasyster snart!
Hur många barn kommer de att adoptera? - Inget tror jag.
Vem får stå för de flesta blöjbytena? - Aiden, men det är bara för att han gärna spenderar all sin lediga tid med Harlow, oavsett om det gäller blöjbyten eller någonting annat.
Vem kommer vara den mest strikta föräldern? - Ingen hittills, men jag skulle gissa på Cassie i framtiden.
Vem hindrar barnen från att göra hyss efter skolan? - Aiden, hahah.
Vem kommer ihåg lunch-väskan? - Cassie.
Vem är den mest älskvärda föräldern? - Harlow är pappas flicka än så länge.
Vem kommer att gå på flest föräldramöten? - Cassie, hon har mer tid över än Aiden.
Vem grät på skolavslutningen/studenten? - Aiden, haha!
Vem är det som, mest troligt, kommer att hjälpa barnen ur knipa? - Aiden.

Matlagning:
Vem står för matlagningen? - Cassie, men det visste vi redan.
Vem är mest petig med vad de stoppar i sig? - Aiden äter det mesta som Cassie lagar, så ingen tror jag.
Vem är det som står för matavaruhandlingen? - Cassie. Men Aiden får gärna följa med om han vill.
Vem står för efterätten? - Cassie.
Är de mer av en sallad-, eller köttperson? - Både och, även om höstsallad är enkelt så är det inte helt fel med riktiga middagar ibland.
Vem är det som, mest troligt, kommer att överraska med middag på bröllopsdagen? - Aiden.
Vem är det som, mest troligt, kommer att föreslå hämtmat? - Cassie, när hon blir leds på att laga någonting själv.
Vem är det som, antagligen, kommer att bränna ned huset vid matlagningen? - Aiden, hahaha.

Sysslor:
Vem städar i hemmet? - Ingen av dom är särskilt noga med varken det ena eller det andra, men Cassie är nog den som sköter det flesta sysslorna hemma.
Vem är, egentligen, emot städning och andra sysslor? - Ingen. Aiden hjälper till när han kan.
Vem städar upp efter husdjuren? - Cassie.
Vem är det som, mest troligt, kommer att sopa in allting under mattan? - Aiden. (Cassie skulle antagligen inte märka det på länge i alla fall)
Vem blir mest stressad över tanken på att ha gäster i huset? - Cassie, haha.
Vem hittar simdaler under kuddarna i soffan vid städning? - Cassie, eftersom Aiden antagligen tappade den.

Övrigt:
Vem tar längst tid på sig i badet/duschen? - Cassie.
Vem går på promenader med hunden? - Ingen, eftersom de har en katt och ingen hund.
Hur ofta dekorerar de hemmet för högtider? - Julen är nog den enda högtiden som känns viktig att framhäva, så en gång per år är väl rätt.
Vad är deras mål med förållandet? - Deras enda mål just nu är att älska varandra och ta hand om varandra. Att hålla sina ord om "tills döden skiljer oss åt" och att göra livet så bra som möjligt för Harlow och, eventuella, framtida syskon till henne.
Vem är det som helst ligger och drar i sängen halva dagen? - Cassie. Aiden har ett jobb att sköta, tyvärr.
Vem spelar mest spratt? - Aiden.

Prior | |
Upp