Bloggpaus utan förklaring.

Vet inte riktigt hur jag ska börja det här, men hur som helst så ber jag om ursäkt för mitt totala försvinnande de senste veckorna. Jag har varken haft lust eller tid till att spela och uppdatera, så det är väl den enda anledningen till pausen egentligen. Min unge har sovstrejkat varje kväll och somnat mycket senare än vanligt. Jag har ingen tid till att spela under dagarna heller eftersom jag jobbat åtta dagar i rad, vilket är mer än jag brukar. Nu ska jag dessutom jobba sju dagar till och har därför ingen vila eller fritid över huvudtaget. Men jag tänkte bara skriva en liten hälsning och visa att jag fortfarande lever. 
 
Jag har knappt hunnit med på någon annans blogg heller, men jag ska läsa ikapp allting jag missat såfort jag hinner och förhoppningsvis kunna kommentera någonting också (så att ni vet att jag inte glömt bort er). Känner mig jättehemsk som bara försvunnit som ingenting helt plötsligt, men jag behövde nog en paus. Jag vet inte när det blir bättre igen, men jag kommer tillbaka såfort sims-lusten visar sig igen. Förlåt kära simsvänner.
 
Allmänt | |
Upp