WCIF #8 - Växter, tavlor, etc.

Först vill jag bara säga tacktackTACK till Sara för din fina kommentar!
Jag har gjort mitt bästa för att försöka hitta igen alla saker som fanns med i din WCIF, hoppas du blir nöjd! :)
 
Bild 1:
Skrivbordet och datorn tillhör ett set som finns här.
Tavlorna ovanför här (fick googla lite för att hitta dessa, haha!)
 
Bild 2:
Lampan är egentligen en diamant med en liten yta för t.ex. en växt. Den finns här.
Gungstolen hittar du här, plus ett litet sidobord som jag också har med. Dock fanns det inte med på bild.
Böckerna, bambun på bordet, växten bredvid soffan.
 
Bild 3 & 4:
Köksstolarna är några som ofta dyker upp i mitt spelande och de hittar du här.
Barnstolarna finns här.
Tavlorna med djuren här.
Golvet är ett mönster från Pralinesims, varifrån jag laddar ner de flesta golv/ute-mönstren till mina husbyggen.
 
Bild 7:
Nattduksborden finns här, (dock laddade jag ner de någon annanstans ifrån, men annars är det samma.)
Böckerna hittar du här.
 
Bild 9:
Tvättkorgen är en favorit och den finns här.
Toarullen kunde jag tyvärr inte hitta igen, men jag lovar att länka den om den någonsin dyker upp igen.
 
Bild 10:
Av växterna i taket kunde jag bara hitta igen den högra. Den vänstra har jag mest troligt fått med i något hus jag laddat ned någon gång. Har försökt hitta igen den förut, men lyckades inte då heller. Dock finns det en alternativ växt här, som också finns med i huset, men inte på bild.
 
Bild 11 & 12:
Taklampan, leksakslådan i form av ett hus (du får bläddra längst ned på sidan) och sängmobilerna.
#1 - - Sara, Simsdeluxe:

Tusen tack! Så himla snällt att du svarade på min WCIF! Tycker fortfarande att det är helt fantastiskt fint inrett och blir såå inspirerad!

Svar: Det är såååå kul att få såna här kommentarer, för då känner man verkligen att man kan skapa någonting som andra uppskattar, men tack så jättemycket, igen! :)
simsliv.webblogg.se

#2 - - Sandy:

Här kommer ytterligare lite WCIF frågor, haha!
Det första är att jag undrar vart du laddat ner klockan ovanför matsalsbordet.

Jag tänkte att jag kommenterar i en och samma kommentar, men detta gäller Angelica Potters hus!
Undrar vart du laddat ner köket, alltså skåp, spis, kylskåp, växter etc.
Telefonen samt "pappershållaren" på skrivbordet i arbetsrummet. Taklampan också.
Den gamla bordsklockan på bordet i vardagsrummet, samt de små växterna och "pallen" de står på i samma rum.
Den stora spegeln, "fågelburen" på bokhyllan, sminkbordet samt växterna i sovrummet.
Och sist men inte minst allting i badrummet!

Ursäkta för ett lååångt WCIF haha ^^'


Svar: Haha ingen fara alls, tycker faktiskt att det är rätt roligt att leta upp sakerna som ni önskar. Just nu jobbar jag för fullt på att fullborda din WCIF, så den kommer upp på bloggen så snart som möjligt! :)
simsliv.webblogg.se

Upp