Kaos i vardagen.

Jag är jättesugen på att bara börja blogga här igen, men jag har noll och ingen inspiration över huvudtaget när det gäller själva spelandet. Jag får idéer på nya hus och simmar mest hela tiden, men när det väl kommer till saken så blir det ingenting i alla fall. Sedan saknar jag att spela med både Sanders och Prior, så förhoppningsvis dröjer det inte sååå himla länge tills jag är back on track med de familjerna.
 
Just nu håller vi på att flytta (utanför bloggen alltså, haha) så det är lite kaos i vardagen, men såfort det är färdigt och vi boat in oss i nya hemmet så blir jag nog lite mer aktiv här igen.
 
#1 - - Mikka:

Förstår att det kan bli lite kaos att ha igång bloggen samtidigt som man flyttar och inspirationen tryter. Men jag ser fram emot att få fortsätta läsa om dina simmar, har verkligen saknat dina inlägg :)

btw, älskar din design, speciellt headern blev jättefin! :)

Svar: Vad kul att höra att du vill läsa om mina simmar, det ökar suget av att skriva lite faktiskt! :)
Och tack så mycket! Har dock en himla beslutsångest över bilderna och lär väl byta ett par gånger innan jag känner mig helt nöjd, haha! :)
simsliv.webblogg.se

Upp