PGC Sanders, Gen 2 - Liten spoiler.

En sak som irriterade mig under tiden som jag var och hälsade på hos Freyas familj var att Emily och Edward förlovade sig. Vilket jag faktiskt räknat med att det kunnat hända, men som jag ändå hoppades på att det inte skulle göra. Men hur som helst så håller jag just nu på att planera deras bröllop och allt som hör till och igår när jag satt och försökte fixa ihop Emily inför den stora dagen så krashade mitt spel. BLÄ. Hur som helst så tog jag lite bilder i CAS bara för att hon blev så otroligt fin! Nu vet jag ju inte om jag kommer att lyckas göra henne likadan tills det verkligen är dags, men jag tänkte ändå att jag kunde visa ett par bilder på henne. Hon är såååå vacker!
 
Jag bara ääälskar hennes klänning! Dock får ni bara en liten tjuvtitt på den nu, för den kommer jag i alla fall garanterat att använda när det väl är dags. Frisyren är jag mer tveksam till, men den hinner jag fundera på ett tag till.
 
#1 - - Eawysims:

Vad fin hon är! Tips, försök lära dig att spara varje gång du gör om en sim i CAS. Har tagit ett tag för mig att lära mig det, men nu kommer jag ihåg! Försöker även spara så ofta som möjligt, typ varje halvtimme kanske.

Svar: Jag brukar faktiskt göra det! Men nu hann jag knappt godkänna henne innan spelet dog, haha :(
simsliv.webblogg.se

#2 - - Mikka:

Hon blev helt otroligt vacker! Älskar hennes färger, blått plus vitt plus den hudfärgen <3 Sen är även klänningen med så himla snygg!

p.s. Jag taggade dig i en utmaning som finns på min blogg om du är intresserad :)

Svar: Visst blev hon! Jag kommer gråta floder när hon inte finns kvar i spelet längre, haha :(( Åh, kul! Ska svara på den så fort jag hinner :)
simsliv.webblogg.se

Upp