PGC Sanders, Gen 2 - Del 21.

Efter många om och men så säger vi hej till denna familj igen. Dock har jag inte mycket material att publicera eftersom jag enbart spelat för att få generationen att röra sig framåt och inte för bloggens skull, men strunt samma. Vi kommer i alla fall att komma in i historien lite senare än vart jag slutade och delen kommer så gott som att vara över innan den ens börjat.
 
Emily är lite fundersam över det här med stadsflytten. Hon trodde aldrig att en hel stad skulle bli tvungen att flytta på sig bara för att det var en massa oroligheter i jorden. Dock är hon glad över att hon fortfarande har sin familj nära och att Freya dessutom tog på sig ansvaret för sina småsyskon. Lucy och Tyler flyttade hem til Freya ungefär lika snabbt som de gick att få veta att deras mamma skulle ha ännu ett barn i magen. Emily kände sig lite illa till mods över nyheten, men är glad att det i alla fall bara är gåavstånd till Freyas nya hus och att hon därför kan hälsa på sina barn när hon vill. 
 
Edward däremot är fullt upptagen med att försöka lära lilla Anya allt hon behöver kunna för att lyckas så bra som möjligt i framtiden. Just nu ska hon få lära sig att prata, vilket faktiskt går över förväntan! Pottan har hon redan lyckats erövra och har därför snart bara gåträningen kvar. 
 
Emily som har stressat väldigt mycket på senaste får en smärre chock när värkarna sätter igång ett par dagar för tidigt. Hon hade ingen som helst tanke på att bebben kanske ville titta ut lite tidigare och glömmer helt bort att ringa efter en taxi.
 
I hennes mage gömde sig familjens andra pojke, en glad liten kille som föds med egenskaperna geni och atletisk, han får namnet Toby. Emily blir otroligt glad över att få en till pojke och kan redan känna på sig hur storebror Tyler kommer att reagera över nyheten.
 
Dock var det inte slut där! För i Emilys mage så gömde det sig ytterligare en liten simbebis. Denna gång är det familjens sjunde flicka, men lika perfekt för det. Hon är en disciplinerad, men musikalisk liten flicka som får namnet Evelyn.
 
Med denna födsel har familjen nu 9(!) barn totalt och eftersom jag inte kunde hålla mig så vet jag redan nu att vi äntligen har en arvinge! Vem av tvillingarna det är kommer jag dock att hålla för mig själv. Men det ska bli så himla skönt att spela utan att känna stressen över att nästa generation aldrig kommer att starta.
Upp