Jag behöver er hjälp!

Har en liten desperat fråga till er, mina kära simsvänner. Vet du, eller någon annan, hur man får bort gapet i halsen på min sim? Han hade inga som helst problem tidigare, men såfort han blev en åldring så dök det upp där som ett stort hål mitt i halsen.(Doris hade samma problem ett tag, dock runt midjan, men det löste sig) Jag har försökt med det mesta, inte ens google är min vän längre. Så nu, finns det någon kunnig där ute som vet hur jag får bort det?
 
Har till och med försökt gå igenom ALLT CC för att se om det är något som inte stämmer, och dessvärre hittar jag ingenting som kan förstöra utseendet på EN sim. Ingen annan gamling i spelet har samma problem, bara just Lincoln.
 
#1 - - Eawysims:

Brukar bli så om det är en mesh som inte passar av någon anledning, skulle förmodligen vara håret eller tröjan isf. Har du testat med ett annat hår eller annan tröja?

Svar: Jag har faktiskt testat det också, men ska prova avinstallera kläderna och se om det funkar bättre :) Tack ändå!
simsliv.webblogg.se

#2 - - Eawysims:

Hoppas att du kommer på vad som är fel, kanske skin annars? Kan inte komma på något annat som kan göra så det blir så :(

Svar: Ja, jag vet inte. Jag får prova mig fram helt enkelt :)
simsliv.webblogg.se

Upp