PGC Sanders, Gen 3 - Del 27.

Efter många om och men har jag äntligen tagit tag i mitt spelande igen och har en hel del bilder att dela med er! (Mycket beror på det faktum att jag köpte en ny dator som orkar med sims, men också för att jag saknat att spela såååå sjukt mycket.) Jag har fortfarande ett gäng trogna följare som går in här varje dag och kollar och nu har jag äntligen fått tummen ur och kan börja skriva igen. Sanders är prio eftersom det är den enda familjen jag spelat på av mina blogg-familjer. Men nu kör vi! :)
 
 
Efter många om och men verkar Toby komma överrens med tanken på ännu en bebis i hushållet. Och denna gång är det ju faktiskt bara EN och inte fyra som den förra graviditeten bjöd på. Han gör allt för att Aurora ska förstå att han finns här för henne och den kommande bebisen. Fyrlingarna har inte länge kvar tills de blir tonåringar ändå, så detta blir nog bra trots allt.
 
Aurora spenderar en massa tid i sitt nya trädgårdsland som Toby fixat på baksidan utav huset. Att jobba hemifrån och vara mammaledig ger henne en hel del tid över till egna intressen så att plantera växter är en klart godkänd sysselsättning. 
 
Hon har även fått ett par planteringskrukor på framsidan där hon kan så några frön till, men efter ett par säger ryggen stopp så hon får helt enkelt ta en paus i planteringen för den här gången.
 
Evelyn klättrar i rekordfart på jobbstegen och behöver nu förbättra sin logiska färdighet om hon vill nå toppen av karriären. Lyckligvis har familjen ett schackbräde på övervåningens balkong med utsikt över havet där hon gärna spenderar timmar av sin ledig tid.
 
Evelyn spenderar även timmar med sina brorsbarn hon leker med och läser godnattsagor för på kvällarna. Tristan somnar alltid innan första kapitlet är slut, men tröttnar ändå aldrig på att höra Evelyns historieröst precis innan läggdags.
 
Veckorna rullar på och i slutet av tredje trimestern spenderar Aurora det mesta av sin tid i gungstolen. Hon vet att det snart är dags för den lille bebisen att titta ut och anstränger sig så lite som möjligt dessa dagar.
 
Innan hon vet ordet av det så går vattnet och bebisen är påväg!
 
Hon bestämmer sig för en hemmafödsel denna gång och ut tittar en liten kille som får namnet Charlie. Han föds med egenskaperna soffpotatis och virtuos. 
 
Aurora känner äntligen att familjen är komplett och kan knappt slita blicken från sin son. 
 
Samma eftermiddag kommer Toby hem med ett leende på läpparna. Han har äntligen nåt toppen av sin karriär och därmed avklarat sin livslånga önskan. Toby kan numera titulera sig som Dynamisk DNA-profilerare på jobbet och kunde inte vara mer stolt över sig själv. 
Upp