Ingenting går som planerat.

Ber om ursäkt i förväg för detta inlägg, men just nu är jag bara onödigt irriterad på småsaker.
 
Jag vet att jag har varit sjukt frånvarande igen, men denna gång har jag i alla fall en anledning. Mitt sims fungerar inte alls som det ska och varje gång jag ger mig in för att spela så är det något som ska tjorva. Idag har jag suttit i över en timme och försökt spela, men eftersom det laggat så himla mycket så är det inte roligt alls. Jag har printat hur mycket som helst, men så krashade allt. (Och nej, jag sparade inte under spelets gång, för jag är korkad.)
 
Sedan verkar den enda lösningen på mitt laggande vara att min PGC-familj flyttar till en annan stad. Jag älskar Storybrook, men eftersom hela staden består av CC och ännu mer CC så laggar det hela tiden på min lilla laptop! Sen hjälper det ju knappast att familjen bor i ett nedladdat hus vars innehåll också består av mestadels CC. Ni får helt enkelt hålla ut ett tag till, men tills dess kan jag bjuda på en liten spoiler inför (förhoppningsvis) kommande delar.
 
Emily kommer snart att kapa av sig sitt långa fina hår, samt att pappa/morfar Lincoln har blivit åldrig.
(Vilket egentligen hände för längesedan, jag har bara inte orkat ta tag i saken med besök.)
 
Upp