Mina simmar - Rebecca Collins.

Kul att se att jag fortfarande har några trogna läsare som klickar sig in här varje dag! Eller varannan kanske, eftersom inläggen dyker upp då. Jag har fortfarande endel tidsinställda som täcker hela september och början på oktober. Samt att jag spelat en hel del på familjen och har därför bara tiden som stoppar mig för att skriva fler delar till Sanders-familjen. 
 
Detta inlägg handlar dock om någonting helt annat.
Jag har ju som sagt börjat göra om mina gamla simmar och gett de nya ansikten. Men tyvärr har jag varit dålig på att ta förebilder på dessa och kan tyvärr bara visa er hur simmarna ser ut i nuläget.
 
Just denna sim som jag visar nu är en av mina nuvarande favoriter. Hon heter Rebecca Collins och är en av de allra första simmarna jag någonsin skapade i Sims 3 (originalet av henne då, och inte denna, förbättrade, version). Och hon kommer mest troligt att få synas mer här på bloggen i framtiden. Hur och när det sker återstår att se.
 
Upp