Sunset Valley by night.

Senast jag spelade så passade jag på att ta lite nattbilder i Sunset Valley och jag kan fortfarande inte förstå hur magiskt allting blir med ljus-modden som jag installerade. För det första så blir inte nätterna kolsvarta, vilket är skönt för histore-bilderna och för det andra så blir bilderna så himla fina i övrigt när himlen ändrar färg hela tiden.
 
Bilder | |
#1 - - Eawysims:

Tror jag också har den, eller någon som liknar extremt mycket. Tycker också det är superfint, ser liksom nästan ut som norrsken. Superfina bilder förresten, gillar speciellt den näst sista!

Svar: Jo precis, även om riktigt norrsken inte skiftar fullt lika mycket i färg :) Tack så mycket! Den gillar jag också :)
simsliv.webblogg.se

#2 - - Sandy:

Vart har du laddat ner denna mod? Nu när jag börjat med Sims 3 igen skulle det vara perfekt att ha denna! :D

Svar: Den kommer härifrån -> http://brntwaffles.tumblr.com/post/45205109060/this-lighting-mod-is-a-blend-of-aurora-skies <- men jag kan för mitt liv inte minnas vilken av alla hundra sorter det är jag har installerat. :( Jag är dock gaaaanska säker på att det är den som heter "Download w/ Lucky Palms water" version 3.0.
simsliv.webblogg.se

Upp