WCIF #4 - Austins skin.

Sandy skrev en kommentar och frågade mig om vilket skin jag använder mig utav i Sims 4, så nu tänkte jag att jag skulle svara på detta.
 
Jag har endast laddat ned ETT sorts skin till mina 4-simmar och det är det från Peacemaker.
Det finns i en rad olika toner och jag har laddat ned båda de ljusa och de mörka versionerna han har under länken. 
 
Klicka på bilden för att komma till nedladdningssidan.
 
Dock använder jag mig inte enbart utav CC-skins, utan även ett par olika masker som man kan ladda ned för att komplettera simmarna med. Dessa finns under kategorin för ansiktsdetaljer och ändrar utseendet på simmarna beroende på vilket skin du använder som bas. Jag kommer att länka samtliga saker, eftersom jag är smått osäker på exakt vilken av alla det är jag använt mig utav på Austin. Dock är jag ganska säker på att det är DEN här masken han har ovanpå sitt skin. (En av de mörkare tonerna.) Men jag vågar inte lova någonting. 
 
Ett par andra masker jag använder mig utav finns HÄR, samt HÄR.
(Ja, det står skin på vissa och mask på andra, men alla finns ändå under detaljkategorin.)
Jag rekommenderar även denna länk, eftersom det är en del grejer som ger mer liv åt simmarna.
 
(Nu blev detta inlägg väldigt rörigt, men du kanske förstår ändå, haha.)
#1 - - Sandy SIMSINSPACE:

Tack så mycket! :) Ska testa detta på Jayden då jag inte gillar hans nuvarande skin. Han är en svår sim att hitta rätt skin till så jag håller alla tummar och tår på att det ska passa!

Svar: Helt omöjligt borde det inte vara, så jag hoppas du hittar något som passar i alla fall! :))
simsliv.webblogg.se

Upp