TS4 - Primrose Frost.

Eftersom jag har jobb på schemat nästan hela kvällarna just nu så har jag inte speciellt mycket tid över för annat. Jag har dock inte kunnat låta bli att skapa fler simmar i fyran. Det går så otroligt mycket snabbare och smidigare än i trean, vilket betyder att det antagligen kommer att gå i alla fall ett par dagar till innan jag återgår till det gamla vanliga.
 
Jag vet att ni, säkert, hellre läser historierna än tittar på en massa tråkiga simmar, haha, men det blir bättre snart! Annars kanske vi kan köra en frågestund om det vore intressant? Feel free att fråga om vad som helst. Jag är inte så blyg, dock ganska privat, men prova så ser vi!
 
Här är i alla fall min senaste skapelse, och mycket möjligt, den jag vågat experimentera med mest.
 
#1 - - Mikka:

ooooh! Så fin hon blev, gillar henne verkligen! Känns lite vampyrisk, som att hon är mer än vad man ser! :D

Okej, jag kan säkert klämma ut mig lite frågor ;)

- Hur gammal är du?
- Vad jobbar du med?
- Har du barn?
- Varför startade du en simsblogg?
- Vilken är din favoritsim genom tiderna?
- Vilken är din favoritfamilj genom tiderna?
- Har du en sim du verkligen hatar?
- Om du träffade dina simmar i verkligheten, hur skulle du, samt de, reagera?
- Har du en favoritstil (aka, emo, goth, preppy etc)?
- Vad gick du på gymnasiet?
- Favoritämne i skolan?
- Dina simegenskaper om du var en sim, både i trean och från fyran? (kanske kan du slänga in en simself med ;) )
- Eftersom simmarna kan dö av pinsamma händelser eller skrattattacker.. Vad skulle få dig att vilja gömma dig under täcket för att det var så pinsamt, samt skratta tills du gråter av glädje?

Och det var väl det jag kunde komma på just nu iallafall! :D

Upp