TS4 - Luna Maddox.

Satt och laddade ned en massa CC till sims 4 igår och fick världens lust att skapa nya simmar. Jag började som vanligt med att skapa ett par för att sedan se hur deras genetik skulle fungera och HERREGUD vilka gener! Givetvis blir inte alla barnen lika snygga, men en av alla döttrarna jag slumpade fram var sååååå fin! 
 
Jag sparade hela familjen i mitt bibliotek, men sedan när jag skulle börja spela så tog jag bort föräldrarna och sparade endast dottern. Vilket alltså betyder att hon inte alls kommer att vara deras dotter, men att jag i alla fall har sparat de andra två till ett senare tillfälle.
Jag kommer antagligen inte att skriva något om henne, men ni kan ju få se hennes familj i alla fall.
 
Jag började med att skapa denna sim, som till slut fick namnet Felicity Maddox.
Jag var SÅÅ nöjd med hur hon blev och ville därför skapa en partner till henne. 
 
Då kom denna sim till världen. Adrian Maddox heter han och även honom blev jag väldigt nöjd med.
 
Men som vanligt så kan jag sällan hålla mig ifrån att leka med simmarnas gener. 
Det blev en hel drös med olika simmar, men det var just en tjej som jag fastnade för. 
 
Luna Maddox fick hon heta och jag ÄLSKAR henne!
 
Upp