TS4 - Austin Redwood.

Så vad har jag gjort istället för att uppdatera här nu igen då? Ingenting vettigt i alla fall. Jobbat, läst en massa mortal instruments, tittat på tv-serier, varit sjuk, är fortfarande sjuk, firat lite påsk. Eller inte. Och skapat en pojkvän till Luna, som hon dessutom hunnit flytta ihop med. Jag har även försökt samla ihop alla påskäggen i den nya sims 4-utmaningen, men har inte hittat alla ännu. Saknar en sisådär tre stycken kanske. De mest sällsynta och ett vanligt, faktiskt.
 
Sedan har jag tagit massor med bilder ifrån sims 4 som jag kan visa upp i brist på annat. Men som jag sagt tidigare så kommer det inte att bli en vana, utan bara någonting jag gör när jag inte har något annat att visa.
 
Men hur som helst så var det ju Lunas pojkvän som jag skulle visa er just nu och ingenting annat. Jag gillar honom!
Och tydligen gillar jag kombon mellan blond och rödhårig. Cassie och Aiden är ju också det, hahaha.
 
#1 - - Sandy:

Vilket skin är det du använder? Det såg verkligen bra ut! :)

Svar: Ska se om jag kan gräva fram det någonstans, så svarar jag i ett separat inlägg sedan :)
simsliv.webblogg.se

Upp