Linmeadow.

Jag har påbörjat ett nytt projekt i sims där jag färgar om en hel stad. Jag fick lust att spela med berry-simmar och har därför laddat ned  en ny stad och ett par simmar som jag ska starta en ny story med. Dock funderar jag på att göra en sidoblogg för detta, men huruvida det händer eller inte återstår att se. Hur som helst så har jag börjat göra om några av husen i staden så att alla glada färger börjar synas.
 
Projektet tar definivit sin tid, men jag kan i alla fall ge er en liten preview på det jag hunnit med hittills.
Jag förstår inte varför jag inte spelat med berry-simmar förut. Det är så mycket roligare!
 
Just nu känns det som att jag håller på med allting annat förutom att spela, men äh, det kommer när inspirationen är tillbaka igen.
Plus att detta antagligen är bättre än inga inlägg alls.
 
Staden jag valt att spela min story i heter Linmeadow och finns att ladda ned HÄR.
Det är en jättemysig liten värld som än sålänge inte laggat över huvudtaget, så skönt!
Upp