Aurora borealis.

Kände att jag behövde lite förändringar i mitt spel och laddade därför ned en ljus-mod som ska ändra ljuset i städerna. Nätterna är alldeles magiska! Det är ljust hela tiden, trots att stjärnhimlen är svart. Bilderna blir jättefina och himlen är så fin! Jag laddade ned en mod som även hade en chans för norrsken (vilket egentligen bara är väldigt färgglada moln här, men ändå), vilket kan dyka upp lite när som helst. Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder som jag tog under en period på ungefär 6-7 simstimmar. (Fick tyvärr inte med några bilder på solnedgången här, men det kan jag visa senare.)
 
Bilderna kan definitivt vara tagna under en kortare period, eftersom himlens färger ändras hela tiden och samma färger återkommer efter att regnbågen gått ett varv. Man måste nog se det själv för att se hur magiskt det faktiskt blir!
Bilder | |
#1 - - Mikka:

Wow! Riktigt snyggt ljus måste jag säga! Vet inte vilken av molnen jag gillar bäst.. Fastnade lite för den gul/rosa... Ska bli kul att se framtida inlägg med detta fina ljus! :)

Svar: Visst är det häftigt! :)
simsliv.webblogg.se

Upp