PGC Sanders kommer tillbaka!

Om jag följt mitt schema så skulle egentligen Prior ha dykt upp idag. Dock har jag inte spelat någonting sedan det senaste inlägget och har ingenting nytt att skriva om. 
 
Vad jag har sysslat med istället för att spela med Prior är att jag ÄNTLIGEN har tagit mig tid att flytta min PGC till en annan stad. Från och med nu så kommer alltså Familjen Sanders att bo i Sunset Valley istället för Storybrook. Det känns lite tråkigt, men eftersom jag inte kunde spela med den familjen utan att någonting laggade tidigare så var det mitt enda alternativ. Jag flyttade hela familjen, tillsammans med övriga familjemedlemmar på både Emilys och Edwards sidor. Plus att jag flyttade lite andra familjer också. Bland annat flickvänner/pojkvänner till släktingarna, samt några vänner till familjen. Allt gick som smort och jag kan snart börja uppdatera den storyn igen!
 
Jag lovar dock att uppdatera Prior tills bebisen är född, sedan tar jag nog en paus och fortsätter med den tills jag blir leds på Sanders igen. Evans-storyn dyker dock upp som vanligt i några veckor till, eftersom jag har spelat rätt mycket med den familjen på kort tid och sedan tidsinställt en massa inlägg.
 
Jag ska försöka ge er en enkel rundtur igenom Sanders nya hus. Jag är inte riktigt klar med det ännu, men det är inte mycket kvar innan jag kan sätta igång med spelandet!
 
Först och främst så flyttade jag in familjen i ett färdigt hus i stadet. Ett hus som var fritt från CC, i alla fall tills jag började bygga om, haha! Utsidan har fått sig en total make-over färgmässigt. Taket har gått från rött till mörkgrått och de yttre väggarna, som tidigare var i trä, är numera i mörkt tegel.
 
Efter att ha tagit sig in igenom ytterdörren så kommer man direkt till familjens kombinerade kök/vardagsrum. Dörren som syns längst till höger på nedre bilden är deras ytterdörr.
 
Går man igenom ännu en dörr kommer man först in till Emilys och Edwards sovrum. Dock blev bilderna så jäkla dåliga därifrån, så det får vi strunta i. Från deras sovrum kommer man sedan in i ett badrum med inbyggd tvättstuga. Denna toalett saknar dock en dusch, men ett badkar finns för den som tycker om sånt.
 
Precis ovanför trappen finns en liten hörna för Emily där hon kan spela piano, samt en lekhage för barnen och en soffa för den som vill vara närvarande. Detta rum är inte heller färdigt, men duger tills vidare.
 
Igenom dörren rakt fram finns ett rum till alla de små flickorna i familjen. Nu är väl Sally den enda som kan nyttja sin säng, men tvillingarna fyller snart år och sedan får Anya flytta in när hon är stor nog.
 
På andra sidan övervåningen har jag byggt ett kombinerat rum till våra tonåringar. En hörna till Tyler och en till Lucy. Det går ju knappast att ta fel på vilken som är vilken. Dom fick dessutom behålla sitt nintendo sedan de flyttade från Storybrook och det är numera placerat i deras rum.
Upp