PGC Sanders - Anya.

Detta är väl egentligen en spoiler inför kommande Sanders-inlägg men eftersom det också är en stor anledning till att jag tröttnade på att spela med den familjen så tänkte jag att jag lika gärna kan berätta det. Denna flicka på bilden är Anya. Familjens yngsta medlem och som (tyvärr) inte var någon arvinge heller. Jag blev trött på att försöka skaffa en unge med rätt anlag, så när Anya inte heller blev någon gav jag upp. Hon är nästan en exakt kopia av sin äldsta syster Freya och otroligt söt, men eftersom hon varken har blå ögon eller blått hår så spelar det ingen roll.
 
Emily är gravid igen och vad resultatet blir denna gång återstår att se. Hushållet är redan fullt och att skaffa fler barn är väl egentligen rätt jobbigt. Jag försökte skicka ungarna på internatskola igen, men det fungerade inte, vilket betyder att familjen kommer att bestå av fler simmar än vanligt. Emily har dessutom fått slösa sina poäng på fruktbarhetsbehandlningen så att chansen till en arvinge blir större. Vi får helt enkelt se vad som sker!
Upp