Mer bilder från familjen Sanders nya hus.

Ändrade lite grann i Sanders-huset och har dessutom lyckats fixa ett par bilder på föräldrarnas sovrum. Huset börjar sakta men säkert komma i ordning och snart kan jag fortsätta på deras historia. Dock funderar jag på att spela lite grann och börja vid ett lite senare tillfälle i storyn. Det känns fel att flytta till en ny stad och allt är precis likadant som innan. Vi får se. Tvilling-tjejerna och Edward kommer i alla fall att vara lite äldre när vi ser dom nästa gång.
 
Först ut är Emily och Edwards sovrum med plats för alla småbarnen. Anya har fått en alldeles egen liten babysäng, medan de andra två har fått varsin spjälsäng. Rummet är enkelt med mycket utrymme att röra sig på.
 
Halldelen på övervåningen har blivit mer hemtrevlig med nya tavlor och lite växter. Jag satte även in en gunga till barnen, men den kom inte med på bild. Deras nya hem är lite mer färgglatt än det förra och i nuläget är jag i alla fall nöjd.
 
Ändrade lite grann i barnens rum också. Sängarna fick nya, mer färgglada och barnvänliga, sängkläder, en mysig fåtölj plockades fram, samt en bokhylla för den som tycker om att läsa. Förhoppningsvis ska ungarna trivas här sedan.
 
Som bonus slänger jag in en bild på den ofärdiga toaletten på övervåingen. Den som innehåller en dusch istället för badkar. Där den ena dörren leder direkt in till tonåringarnas rum och den andra ut till hallen.
#1 - - Anonym :

Åh vad vackert!

Svar: Tack :)
simsliv.webblogg.se

Upp