Bunch-familjen får nya ansikten.

Eftersom min PGC numera bor i Sunset Valley så fick jag för mig att göra om Bunch-familjen. Dom är inte särskilt vackra från början, så jag gör hellre om simmarna än står ut med deras utseenden, hahah... Lisa och Darlene blev mina första offer i familjen, eftersom Tyler mest troligt kommer att få dejta den äldre systern. Resterande medlemmar gör jag om såfort jag hinner.
 
Tjejerna är från början blonda med några få fräknar på sina kinder. Jag bytte ut deras skins mot en av dessa fräkninga från Kurasoberina. Hon har en hel den fina skins som jag oftast använder på mina simmar.
 
Jag började med att göra om Lisa eftersom hon är den äldsta flickan i huset. Hon fick en nyare, finare, nyans av rött på håret eftersom jag tyckte det passade bättre till hennes nya hudton. Sedan ändrade jag om så gott som hela hennes ansikte eftersom hon såg hemsk ut innan, haha. Förlåt, men det är faktiskt sant.
 
När Lisa var färdig hoppade jag på Darlene istället. Hon fick samma hårfärg som sin storasyster. Sedan bytte jag ut hennes läppar och ändrade formen på ögonen lite grann. Hennes näsa är original eftersom jag tyckte den var söt. Hon är nästan lite sötare än Lisa och jag hade hellre sett henne tillsammans med Tyler. Vi får väl se hur jag gör. Hon är dock bara ett barn ännu, om än en tonåring på bilden eftersom det är enklare att göra om tonåringar. Hon ändrades sedan tillbaka till barnstadiet för att historien ska fortsätta som vanligt.
 
Eller så ändrar jag bara henne till en tonåring såfort hennes bror Arlo blir det.
Just det! Darlene fick ett nytt namn också och heter numera Daphne istället. Tyckte det passade henne bättre. Arlo lär också få ett nytt namn när jag ändrar honom, haha.
Upp